SPLOŠNI POGOJI

Splošni prodajni pogoji spletne trgovine www.lesoteka-trgovine.si, podjetja LESOTEKA TRGOVINE, d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Spletna trgovina Lesoteka trgovine (www.lesoteka-trgovine.si) je last in predmet upravljanja podjetja LESOTEKA TRGOVINE, d.o.o., Vorančev trg 1, 2380 Slovenj Gradec, matična številka: 6687563000, davčna številka: SI74687395, (v nadaljevanju tudi prodajalec ali LESOTEKA TRGOVINE). Podjetje LESOTEKA TRGOVINE, d.o.o., ima v register dejavnosti vpisano nudenje storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Lesoteka trgovine. Določajo pravice in obveznosti prodajalca in kupca v ciklu nakupa in uporabnem ciklu v spletni trgovini Lesoteka trgovine kupljenega izdelka, ko je ta v garanciji.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

POMOČ UPORABNIKOM

  • Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi
    E-naslov: info@lesoteka.si
    Telefon:  +386 (0)2 88 39 499 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00

  • Pomoč pri spletnem nakupu
    Za pomoč pri spletnem nakupu se kupci lahko obrnejo na telefon: +386 (0)2 88 39 499 in sicer od ponedeljka do petka od 7. do 15. ure ali nam pišejo preko spletne pošte: info@lesoteka.si.

CENE

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV, razen v primerih, ko je to izrecno napisano. Cene, navedene v spletni trgovini, veljajo le za nakupe v spletni trgovini Lesoteka trgovine in se lahko razlikujejo od cen v trgovskih centrih podjetja Lesoteka trgovine.

Prodajalec si brez predhodnega obvestila pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

NAROČILA

  • Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo "Novo naročilo v Spletni trgovini Lesoteka trgovine", s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto.
  • Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v področje "Moj račun" oz. ob oddaji naročila.
  • Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni na elektronski naslov. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
  • Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili in vam račun skupaj s kupljenimi izdelki poslali na naslov, ki ste ga navedli med postopkom nakupa.
  • Prodaja pravnim osebam je mogoča s plačilom po predračunu in po predhodnem povpraševanju.

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila, nas lahko pokličete na telefon: +386 (0)2 88 39 499 od ponedeljka do petka, od 7:00 do 15:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov info@lesoteka.si.

NAČINI ODDAJE NAROČILA

Spletna naročila

Kupec lahko odda naročilo za izdelke, ki se tržijo v določenem trenutku, in sicer izključno prek spletne strani, upoštevajoč dejstvo, da so lahko ponudbe predmet časovne omejitve. Cena, ki je prikazana na spletni strani v trenutku oddaje naročila, je fiksna. Naročil ni možno oddati za ponudbe, katerih veljavnost je potekla.
Z izpolnitvijo naročila, kupec potrjuje, da so informacije, ki jih je posredoval in ki so potrebni za nakup, pravilne, popolne in točne na datum oddaje naročila.

  • Pogodba na daljavo se upošteva kot potrjena s strani Lesoteka trgovine, ko je naročilo stranke elektronsko potrjeno s strani Lesoteka trgovine, po prejemu vseh izdelkov (kvalitativno in kvantitativno) iz naročila Lesoteka trgovine.
  • Poleg tega, pred potrditvijo naročila stranke, pred pošiljanjem izdelkov, ima Lesoteka trgovine pravico kontaktirati stranko na katerikoli dostopni način (telefon ali e-pošta), da pridobi osebno potrditev stranke, identifikacijske podatke in podatke o dostavi. Kupci soglašajo, da Lesoteka trgovine ne more potrditi / dostaviti izdelkov strankam, ki niso potrdile osebnih in dostavnih podatkov.
  • V spodaj navedenih primerih je družba Lesoteka trgovine upravičena enostransko in samodejno razveljaviti naročilo, ki ga je posredoval kupec, in sicer brez predhodnega obvestila kupcu, brez kakršne koli dodatne odgovornosti družbe Lesoteka trgovine in brez kakršne odškodninske odgovornosti do kupca:
    • podatki, ki jih je kupec posredoval na spletnem mestu za dostavo (naslov, kontaktni podatki) so bodisi nepopolni ali nepravilni;
    • zaradi dejavnosti kupca na spletni strani lahko družba Lesoteka trgovine oziroma njeni partnerji utrpijo kakršno koli škodo;
    • zaradi več kot dveh zaporednih neuspelih dostav;
    • zaradi drugih utemeljenih razlogov.

Če kupec prekliče naročilo, za katerega je predplačilo potrjeno z bančnim nakazilom in je banka izdajateljica odobrila transakcijo, družba Lesoteka trgovine vrne znesek plačila v roku 14 dni od dneva, ko družba Lesoteka trgovine potrdi preklic naročila.

Naročila preko e-pošte

Je mogoča pravnim osebam po predhodnem povpraševanju.
Pošljite elektronsko pošto na naslov info@lesoteka.si

  • naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu
  • V naročilo vpišite:
    • šifre izdelkov s količinami
    • vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
    • željen naslov dostave
  • Pri naročilih preko elektronske pošte vam bo pomagal eden od naših sodelavcev

Telefonska naročila

Kupec oziroma član ne more posredovati telefonskih naročil. Kupec oziroma član ne more zahtevati spremembe naročila po telefonu.

PREKLIC NAROČILA

Izvedena naročila (preko spleta) lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@lesoteka.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.

NAČINI PLAČILA

Po predračunu

V kolikor želite plačati po predračunu ali blago osebno prevzeti v eni od prodajnih enot, nam pošljite e-pošto na naslov info@lesoteka.si in navedite sledeče podatke:

  • šifre izdelkov s količinami
  • naziv kupca ali podjetja z davčno in matično številko
  • kontaktni e-naslov in telefon
  • želen naslov dostave oziroma prodajno enoto Lesoteka trgovin, kjer želite osebno prevzeti blago

Stroški dostave bodo obračunani po ceniku kurirske pošte in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali in se šteje kot nakup v trgovskih centrih.
Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov v posameznem trgovskem centru in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka.

IZDAJA RAČUNA

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Pri nakupu v spletni trgovini, kupec prejme račun skupaj z izdanim blagom. Pri prevzemu v trgovini ali po pošti v paketu skupaj z naročenim blagom.

DOSTAVA

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije oz. z izbrano kurirsko službo . Cena dostave se izračuna in sporoči kupcu v trenutku oddaje naročila in je odvisna od neto teže paketa (če paket vsebuje več izdelkov) in od skupne vrednosti naročenih izdelkov. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Ugoditi želimo vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. V kolikor želite, da vas s strani Pošte Slovenije o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov info@lesoteka.si.

STROŠEK DOSTAVE

Ob spletnem nakupu v vrednosti nad 500,00€ in pod pogojem, da je kupljeno blago lažje od 1100 kg in je najdaljša stranica izdelka krajša od 4 m, naročeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do 500,00 € obračunamo znesek pošiljanja po veljavnih tarifah Pošte Slovenije oz. izbrane kurirske pošte. Navedeni pogoji dostave veljajo pri nakupu v Spletni trgovini Lesoteka trgovine.

Za plačilo po povzetju, provizijo poštne nakaznice plača Lesoteka trgovine. Provizija za vplačane poštne nakaznice je plačana po pogodbi med družbama Lesoteka trgovine d.o.o. in Pošta Slovenije, d.o.o. oz. izbrano kurirsko službo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti info@lesoteka.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona (0)2 88 39 503 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti Lesoteka trgovine d.o.o. v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom (ustrezno zapakirane izdelke, da se blago zavaruje med prevozom). V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Stroške dostave pri vračilu izdelka nosi kupec.

VRAČILO BLAGA

  • Osebno v trgovski center
    • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@lesoteka.si ali preko telefona na 02 88 39 503 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00
    • navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon
    • poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa
  • V primeru odstopa od pogodbe preko dostavne službe na naslov
    • Lesoteka trgovina d.o.o., Vorančev trg 1, 2380 Slovenj Gradec
    • Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroške pošiljanja krijete sami
  • V primeru reklamacij, napačnih ali razbitih izdelkov
    • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@lesoteka.si ali preko telefona na  +386 (0)2 88 39 499 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00
    • po potrditvi in dogovoru s strani prodajalca se tudi dogovorite za način vračila
    • Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroški pošiljanja so brezplačni

Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.
Na zgornji naslov ali na elektronski naslov info@lesoteka.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.

REKLAMACIJE

V Lesoteka trgovinah se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate v vseh poslovalnicah prodajalca.

STVARNE NAPAKE

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali prodajalca, Lesoteka trgovine, d.o.o.

UVELJAVLJANJE STVARNIH NAPAK

Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@lesoteka.si ali osebno v katerikoli poslovni enotI prodajalca (po predhodnem dogovoru), kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku 8 dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v 8 dneh pisno odgovorili.

VARNOST

Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v spletni trgovini Lesoteka trgovine popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih) so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Spletni center Lesoteka trgovine uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke in najboljše spletne trgovine.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani prodajalca. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine Lesoteka trgovine za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij, posredovanje kupona za unovčevanje.

UKINITEV REGISTRACIJE

Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu", to sporočite na elektronski naslov info@lesoteka.si. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

ODJAVA OD E-NOVIC

Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli. V razdelek "Odjava" vpišite vaš e-naslov, s klikom na gumb "odjava" pa to tudi potrdite. Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih eNovic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno na straneh www.lesoteka.si, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Lesoteka trgovine, d.o.o. na svojih straneh zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Ne odgovarjamo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh Lesoteka trgovine ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini Lesoteka trgovine. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. V spletni trgovini dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

Prodajalec si pridružuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine Lesoteka trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec, Lesoteka trgovine, spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih.
Prodajalec Lesoteka trgovine se po vseh močeh trudi izpolnjevati svoje obveznosti in dolžnosti, hkrati pa vse nesporazume in težave rešiti na za obe strani sprejemljiv način tako, da nobena stran ob razrešitvi ni oškodovana.

V primeru težav nam pošljite elektronsko sporočilo na info@lesoteka.si ali nam pišite na naslov:

Lesoteka trgovine, d.o.o.
Vorančev trg 1
2380 Slovenj Gradec
SPLETNA PRODAJA.