Splošni prodajni pogoji spletne trgovine podjetja LESOTEKA TRGOVINE, d.o.o. (www.lesoteka-trgovine.si), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in določajo delovanje spletne trgovine LESOTEKA TRGOVINE.
Spletna trgovina LESOTEKA TRGOVINE (www.lesoteka-trgovine.si) je last in predmet upravljanja podjetja:
LESOTEKA TRGOVINE, d.o.o.
Vorančev trg 1,
2380 Slovenj Gradec
Matična številka: 6687563000
ID za DDV: SI 74687395
Telefon: +386 (0)2 88 39 480
(v nadaljevanju tudi prodajalec ali LESOTEKA TRGOVINE)
LESOTEKA TRGOVINE d.o.o., ima v register dejavnosti vpisano nudenje storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovanje med spletno trgovino LESOTEKA TRGOVINE in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
POMOČ UPORABNIKOM
- Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi
E-naslov: info@lesoteka-trgovine.si
Telefon: +386 (0)2 88 39 480 od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 - Pomoč pri spletnem nakupu
Za pomoč pri spletnem nakupu se kupci lahko obrnejo na telefon: +386 (0)2 88 39 480 in sicer od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ali nam pišejo preko spletne pošte: info@lesoteka-trgovine.si.
INFORMIRANJE
- podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
CENE
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV, razen v primerih, ko je to izrecno napisano. Cene, navedene v spletni trgovini, veljajo le za nakupe v spletni trgovini LESOTEKA TRGOVINE in se lahko razlikujejo od cen v trgovskih centrih podjetja LESOTEKA TRGOVINE.
LESOTEKA TRGOVINE si brez predhodnega obvestila pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
REGISTRACIJA
Nakup v spletni trgovini lahko opravite kot registriran uporabnik. Če ste se v preteklosti že registrirali, se samo prijavite. Registracija poteka s klikom na »Ustvarite račun LESOTEKA ter navedite svoje osebne podatke, tako kot zahteva formular. Kot registriran in prijavljen uporabnik imate vpogled v svoj račun, kjer lahko vpogledate v svoj račun, zgodovino naročil, naslove, dobropise, moj seznam želja in osebne podatke.
UKINITEV REGISTRACIJE
Če želite ukiniti vašo registracijo v “Mojem računu”, to sporočite na elektronski naslov info@lesoteka-trgovine.si. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
NAROČILA
Pogodba na daljavo se upošteva kot potrjena s strani LESOTEKA TRGOVINE, ko je naročilo stranke elektronsko potrjeno s strani LESOTEKA TRGOVINE, po prejemu vseh izdelkov (kvalitativno in kvantitativno) iz naročila LESOTEKA TRGOVINE.
Pred potrditvijo naročila stranke, pred pošiljanjem izdelkov, ima LESOTEKA TRGOVINE pravico kontaktirati stranko na katerikoli dostopni način (telefon ali e-pošta), da pridobi osebno potrditev stranke, identifikacijske podatke in podatke o dostavi ter reši druge nejasnosti. Kupci soglašajo, da LESOTEKA TRGOVINE ne more potrditi / dostaviti izdelkov strankam, ki niso potrdile osebnih in dostavnih podatkov.
V spodaj navedenih primerih je LESOTEKA TRGOVINE upravičena enostransko in samodejno razveljaviti naročilo, ki ga je posredoval kupec, in sicer brez predhodnega obvestila kupcu, brez kakršne koli dodatne odgovornosti LESOTEKA TRGOVINE in brez kakršne odškodninske odgovornosti do kupca:
- podatki, ki jih je kupec posredoval na spletnem mestu za dostavo (naslov, kontaktni podatki) so bodisi nepopolni ali nepravilni;
- zaradi dejavnosti kupca na spletni strani lahko družba LESOTEKA TRGOVINE oziroma njeni partnerji utrpijo kakršno koli škodo;
- zaradi več kot dveh zaporednih neuspelih dostav;
- zaradi drugih utemeljenih razlogov.
LESOTEKA TRGOVINE si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.
Prodaja pravnim osebam je mogoča s plačilom po predračunu in po predhodnem povpraševanju. V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila, nas lahko pokličete na telefon: +386 (0)2 88 39 480 od ponedeljka do petka, od 7.00 do 15.00 ali pošljete e-sporočilo na naslov info@lesoteka-trgovine.si.
SPREMEMBA NAROČILA
Naročilo po povzetju z gotovino
Po oddaji naročila po povzetju, se naročila ne da več spreminjati. Če bi to želeli, je potrebno:
- preklicati naročilo po spodnjih navodilih za preklic naročila
- izdelati novo naročilo
Naročilo s plačilno kartico
Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, je postopek spremembe naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici sledeč:
- prekličite naročilo po spodnjih navodilih za preklic naročila
- izdelajte novo naročilo
PREKLIC NAROČILA
Izvedena naročila (preko spleta) lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila “Pošiljka oddana dostavni službi”. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@lesoteka-trgovine.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite “Preklic naročila”, v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.
SHRANJEVANJE NAROČILA OZ. POGODBE
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe LESOTEKA TRGOVINE d.o.o., Vorančev trg 1, 2380 Slovenj Gradec. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@lesoteka-trgovine.si ali po telefonu +386 (0)2 88 39 480 od ponedeljka do petka, od 7:00 do 15:00.
KUPONI ZA POPUST
Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek LESOTEKA TRGOVINE in je časovno omejen. Aktivno kodo za kupon najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kupon, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen. Uporaba kupona za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Posamezni kupon določa kolikšna mora biti minimalna vrednost vašega naročila, da lahko kupon unovčite. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izvedite postopek prijave oz. registracije, izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. V istem koraku v polje »Imate kupon« vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb »Unovči kupon«. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Unovči kupon.
Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
NAČINI ODDAJE NAROČILA
SPLETNA NAROČILA
Kupec lahko odda naročilo za izdelke, ki se tržijo v določenem trenutku, in sicer izključno prek spletne strani, upoštevajoč dejstvo, da so lahko ponudbe predmet časovne omejitve. Naročil ni možno oddati za ponudbe, katerih veljavnost je potekla.
Oddajo naročila začnete s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Na desni strani se vam prikaže seznam izdelkov, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico. Za pregled izdelkov, ki ste jih dodali v košarico, v spodnjem oknu obvestila izberite možnost »prikaži košarico«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem in brskanjem po spletni trgovini kliknite »X« v zgornjem desnem kotu obvestila ali preprosto kliknite izven mesta obvestila. Če želite zaključiti nakup izberite »na blagajno«.
KOŠARICA
Prvi razdelek se imenuje »košarica«. Tukaj je mogoča izbira količine izdelkov ter odstranitev izdelkov s klikom na »X«. Hkrati vam kaže informativni znesek dostave.
DOSTAVA IN BLAGAJNA
S klikom na gumb »nadaljuj na blagajno« vas postopek vodi v drugi razdelek »dostava in blagajna«, kjer lahko vnesete kodo kupona za popust, se prijavite (za obstoječe stranke) ali ustvarite račun LESOTEKA (za nove kupce). Po izvedeni registraciji oz. prijavi se vam pokažejo podatki plačnika in naslov za dostavo, kar lahko na tej točki še spremenite. V oknu »izbira dostave«, izberete način dostave. Izbrano blago vam dostavimo z načini dostave, določenimi v teh Splošnih pogojih. V oknu »izbira načina plačila« izberete na kakšen način boste poravnali nakup v spletni trgovini LESOTEKA, skladen s predmetnimi Splošnimi pogoji. Prikaže se vam tudi okno s povzetkom nakupovalne košarice. V kolikor bi želeli vsebino košarice spremeniti, se morate vrniti na predhodni razdelek »košarica«. Preden zaključite nakup se morate strinjati s Splošnimi pogoji poslovanja LESOTEKA. S klikom na gumb »kupite sedaj« zaključite vaše naročilo in prevzamete obveznost plačila naročenih izdelkov. Z oddajo naročila, kupec potrjuje, da so informacije, ki jih je posredoval in ki so potrebni za nakup, pravilne, popolne in točne na datum oddaje naročila.
NAROČILO SPREJETO
Po oddaji naročila se prikaže okno »Uspešno ste zaključili vaše naročilo««. Prikažejo se vam podatki o naročilu ter hkrati obvestilo, da smo vam na elektronski naslov poslali sporočilo z vsemi podatki vašega naročila. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih pošiljateljev odjemalcev.
V kolikor naročila ne prekličete, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov oz. pripravili za osebni prevzem.
Po prejemu kupnine, se vaše naročilo zaključi in račun vam bomo skupaj s kupljenimi izdelki poslali na naslov, ki ste ga navedli med postopkom nakupa.
V primeru težav nas pokličete na telefon: +386 (0)2 88 39 480 od ponedeljka do petka, od 7:00 do 15:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov info@lesoteka-trgovine.si.
NAROČILA PREKO E-POŠTE
Je mogoča pravnim osebam po predhodnem povpraševanju.
Pošljite elektronsko pošto na naslov info@lesoteka-trgovine.si
naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu
V naročilo vpišite:
- šifre izdelkov s količinami
- vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
- željen naslov dostave
Pri naročilih preko elektronske pošte vam bo pomagal eden od naših sodelavcev.
TELEFONSKA NAROČILA
Kupec ne more posredovati telefonskih naročil. Kupec ne more zahtevati spremembe naročila po telefonu.
NAČINI PLAČILA
PO POVZETJU – OSEBNO V TRGOVINI
Možnost plačila z bančno kartico, z gotovino ter na obroke z Leanpay.
KREDITNA / DEBETNA KARTICA
Nakup s plačilnimi karticami je spletni trgovini LESOTEKA TRGOVINE popolnoma varen. Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje. Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo izstavili račun. Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.
PO PREDRAČUNU
V kolikor želite plačati po predračunu je postopek nakupa enak, kot za vse ostale izdelke. Na blagajni v zavihku »Plačilo« izberite »plačilo z bančnim nakazilom«. Ko boste z naročilom zaključili, se vam bodo pokazali podatki za izvedbo nakazila, ki bodo hkrati posredovani na vaš elektronski naslov.
PO PONUDBI
V kolikor želite plačati po ponudbi, nam pošljite e-pošto na naslov info@lesoteka-trgovine.si in navedite sledeče podatke:
- šifre izdelkov s količinami
- naziv kupca ali podjetja z davčno in matično številko
- kontaktni e-naslov in telefon
- želen naslov dostave oziroma prodajno enoto Lesoteka trgovin, kjer želite osebno prevzeti blago
Stroški dostave bodo obračunani po ceniku kurirske pošte in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali in se šteje kot nakup v trgovskih centrih.
Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov v posameznem trgovskem centru in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka.
LEANPAY
Nakup na obroke v spletni trgovini LESOTEKA TRGOVINE je možen z Leanpay obročnim odplačevanjem. Možen je pri vseh nakupih v znesku od 200,00 EUR do 5000,00 EUR z vključenim DDV. Nakup je možen v 6, 12, 18, 24, 36, 48, 60, 72 ali 84 obrokih. Inovativen način, ki ne zahteva obiska banke in papirne dokumentacije. Odobren v trenutku. Informativni izračun obroka NE vključuje stroškov dostave.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
VAŠE LESOTEKA TRGOVINE NAROČILO JE BILO SPREJETO!
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. LESOTEKA TRGOVINE naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Pri dobavi artiklov, ki jih LESOTEKA TRGOVINE nima na zalogi v lastnem skladišču, je LESOTEKA TRGOVINE izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do LESOTEKA TRGOVINE. Prek elektronske pošte in telefona LESOTEKA TRGOVINE sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči LESOTEKA TRGOVINE, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, LESOTEKA TRGOVINE ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko LESOTEKA TRGOVINE naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. LESOTEKA TRGOVINE ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih LESOTEKA TRGOVINE nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje LESOTEKA TRGOVINE ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
VAŠE LESOTEKA TRGOVINE NAROČILO JE ODPREMLJENO!
LESOTEKA TRGOVINE v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. LESOTEKA TRGOVINE v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
IZDAJA RAČUNA
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Pri nakupu v spletni trgovini, kupec prejme račun skupaj z izdanim blagom. Pri prevzemu v trgovini ali po pošti v paketu skupaj z naročenim blagom.
DOSTAVA
DOSTAVA Z DPD
Ugoditi želimo vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo po vsej Sloveniji. Dostavo izvajamo le na področju Slovenije in sicer v sodelovanju z DPD oz. z izbrano kurirsko službo. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno na spletni strani naročenega izdelka. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete na prevzemnih mestih DPD. V kolikor želite, da vas s strani DPD o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov info@lesoteka-trgovine.si.
Cena dostave se izračuna in sporoči kupcu v postopku oddaje naročila in je odvisna od neto teže paketa (če paket vsebuje več izdelkov) in od skupne vrednosti naročenih izdelkov.
OSEBNI PREVZEM
Kupcem nudimo tudi dodatno izbiro – osebni prevzem v vseh naših trgovinah, ki je brezplačen. Prevzem je mogoče v odpiralnem času trgovine. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali z SMS sporočilom.
DOSTAVA LESOTEKA
Za dostavo večjih količin (les, peleti, lesna embalaža, idr.) imamo možnost lastne dostave (LESOTEKA TRGOVINE). Cena tovrstne dostave se sporoči kupcu v postopku oddaje naročila.
PREGLED IZDELKOV OB PREVZEMU
Potrošnik je dolžan ob prevzemu izdelkov opraviti pregled na običajni način. Izdelek mora biti v originalni nepoškodovani embalaži. Originalna nepoškodovana embalaža je pogoj za uveljavljanje zahtevkov iz naslova transportnih poškodb.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Pravica do odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Naša želja je, da postopek od odstopa pogodbe poteka brez zapletov, zato smo pripravili kratek seznam na kaj je potrebno biti najbolj pozoren pri spletnem nakupu:
- Embalažo previdno odprite in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste popolnoma prepričani, da je izdelek ustrezen. Ob vrnitvi izdelka predlagamo, da ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine.
- Z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem pri bolj občutljivih izdelkih, ki imajo lakirane površine (zasloni, ohišja aparatov, …).
- Zaščitno folijo odstranite pazljivo.
- Aktivacija in registracija programske opreme v naprave ne sme biti opravljena ob vračilu blaga.
- Vidne sledi uporabe ali montaže izdelka kot so prah, dlake, praske, madeži, umazanija, …
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite z nedvoumno izjavo, ki jo pošljete po e-pošti info@lesoteka-trgovine.si. Obrazec za odstop od pogodbe je uporabnikom na voljo tu. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti LESOTEKA TRGOVINE d.o.o. v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom (ustrezno zapakirane izdelke, da se blago zavaruje med prevozom). Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago lahko vrnete po pošti na naslov: LESOTEKA TRGOVINE d.o.o., Vorančev trg 1, 2380 Slovenj Gradec, ali ga osebno prinesete v eno od naših LESOTEKA trgovin.
Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če niste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih drugih stroškov. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame blago in opravi pregled prevzetega blaga ali do predložitve dokazila, da ste nam izdelek poslali. Kupnino boste prejeli najkasneje v 14 dneh po izpolnitvi prej navedenih pogojev.
VRAČILO BLAGA
OSEBNO V KATERIKOLI TRGOVINI
- Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@lesoteka-trgovine.si ali preko telefona na 02 88 39 480 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00
- Navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon
- Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa oz. drugo verodostojno listino, iz katere morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa.
V PRIMERU ODSTOPA OD POGODBE PREKO DOSTAVNE SLUŽBE NA NASLOV
- Lesoteka trgovina d.o.o., Vorančev trg 1, 2380 Slovenj Gradec
- Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa oz. drugo verodostojno listino, iz katere morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa. Stroške pošiljanja krijete sami
V PRIMERU REKLAMACIJ, NAPAČNIH ALI RAZBITIH IZDELKOV
- Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@lesoteka-trgovine.si ali preko telefona na +386 (0)2 88 39 480 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00
- Po potrditvi in dogovoru s strani prodajalca se tudi dogovorite za način vračila
- Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa oz. drugo verodostojno listino, iz katere morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa. Stroški pošiljanja so brezplačni.
Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.
Na zgornji naslov ali na elektronski naslov info@lesoteka-trgovine.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.
Kdaj garancija ne velja?
- če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba
- v kolikor je izdelek mehansko poškodovan
- če je okvara nastala zaradi razlitja baterije
- če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila.
REKLAMACIJE
V LESOTEKA TRGOVINE se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate v vseh trgovinah LESOTEKA TRGOVINE.
V primeru uveljavljanja reklamacije morajo biti izdelki čisti, torej brez vidnih sledi praha, dlak, madežev in umazanije. Za lažje dokazovanje nakupa predlagamo, da predložite račun oziroma drugo verodostojno listino, iz katere pa morajo biti razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas in vrsta nakupa.
STVARNE NAPAKE
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali prodajalca, LESOTEKA TRGOVINE, d.o.o.
UVELJAVLJANJE STVARNIH NAPAK
Stvarno napako lahko uveljavljate v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@lesoteka-trgovine.si ali osebno v katerikoli poslovni enoti prodajalca (po predhodnem dogovoru), kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
- odpravili napako na izdelku
- povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
- povrnili celotni plačani znesek
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku 8 dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v 8 dneh pisno odgovorili.
VARNOST
Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v spletni trgovini LESOTEKA TRGOVINE popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih) so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Spletni trgovina LESOTEKA TRGOVINE uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke in najboljše spletne trgovine.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika. Uporabnik je odgovoren, da je pazljiv pri izvajanju spletnih nakupov in je pozoren na znake, ki lahko kažejo na lažno spletno trgovino. Svetujemo, da ob vsakem sumu prevare pred izvedbo nakupa preveri, da ne gre za prevaro (preko kontaktnih podatkov spletne trgovine).
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani prodajalca. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
LESOTEKA TRGOVINE d.o.o. (upravljavec osebnih podatkov) obdeluje sledeče osebne podatke posameznika pridobljene preko spletne trgovine LESOTEKA TRGOVINE:
- Podatki za registracijo za spletno nakupovanje: ime, priimek, naslov, elektronski naslov (ki je hkrati uporabniško ime), telefonska številka, IP naslov, geslo v kriptirani obliki, datum zadnje prijave, datum kreiranja računa.
- Podatki ob Spletnem nakupu: ime in priimek, naslov (pošta, kraj), telefonska številka, številka MKZ kartice (ni obvezen podatek), način plačila, način dostave, izdelki, ki jih je posameznik kupil, morebitni drugi podatki, ki bi bili potrebni za sklenitev pogodbe oziroma izvedbo naročila.
- Podatki kupca v zvezi s spletnim nakupom – morebitne pritožbe, reklamacije, uveljavljanje garancijskih in drugih zahtevkov: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini in načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času nakupa, vsebini zahtevka, komunikaciji s stranko, rešitvi zahteve in drugi podatki, ki so potrebni za rešitev pritožbe, reklamacije oziroma drugih zahtevkov, ki jih uveljavlja kupec.
Osebni podatki zbrani za namen izvedbe spletnega nakupa se obdelujejo na pravnem temelju pogodbe, oziroma dogovora (člen 6/I točka b Uredbe EU 2016/679). Faza registracije za spletno nakupovanje lahko sloni tudi na privolitvi (člen 6/I točka a Uredbe EU 2016/679), če posameznik po registraciji ne opravi tudi nakupa.
LESOTEKA lahko na podlagi ločeno dane privolitve pošilja obvestila o splošni ponudbi spletnim uporabnikom tudi prek SMS/MMS sporočil, neposredno trženje prek e-pošte in navadne pošte, na naslov bivališča spletnega uporabnika pa izvaja na podlagi zakonskih določb (ZEKom-1 in ZVOP-1), dokler imetnik takšne uporabe svojih podatkov ne prepove na e-naslov: info@lesoteka-trgovine.si oziroma preko odjavnega obrazca v nogi vsakega od prejetih sporočil.
Osebne podatke bomo obdelovali zgolj za namene, za katerega so bili zbrani. Osebni podatki zbrani na podlagi privolitve (soglasja) se bodo obdelovali do preklica vaše privolitve. Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zastaralnih rokov, v okviru katerih lahko ena ali druga stran uveljavljata zahtevke izvirajoče iz sklenjenega posla.
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja LESOTEKA TRGOVINE d.o.o. in njenih obdelovalcev osebnih podatkov, ki jih bodo obdelovali izključno v imenu in za račun LESOTEKE. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in nacionalno zakonodajo.
ODJAVA OD E-NOVIC
Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli preko elektronske pošte info@lesoteka-trgovine.si. Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih e-novic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Vsebino, objavljeno na straneh LESOTEKA TRGOVINE, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. LESOTEKA TRGOVINE d.o.o. na svojih straneh zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
Ne odgovarjamo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh LESOTEKA TRGOVINE ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini LESOTEKA TRGOVINE. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. V spletni trgovini dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
Prodajalec si pridružuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine LESOTEKA TRGOVINE kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
PRITOŽBE IN SPORI
LESOTEKA TRGOVINE d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati dolžnosti vzpostavitve učinkovitega sistema obravnave pritožb. Prizadeva si, da težave reši na za obe strani sprejemljiv način tako, da nobena stran ob razrešitvi ni oškodovana.
V primeru težav nam pošljite elektronsko sporočilo na info@lesoteka-trgovine.si ali nam pišite na naslov: LESOTEKA TRGOVINE, d.o.o., Vorančev trg 1, 2380 Slovenj Gradec. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če se kupčevi pritožbi ne ugodi, kupca obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in ga poduči o možnostih nadaljnjega reševanja spora v skladu z drugim odstavkom te točke.
Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
LESOTEKA TRGOVINE d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov.
Lesoteka trgovine, d.o.o.
Slovenj Gradec, 21. 7. 2022